Aanmelding Dit kunt u doen via het aanmeldingsformulier op onze site. Bellen mag ook: 076-5032221. Ons adres is Achtervang 26b, 4872 AM Etten-Leur.
Telefonische spreekuren
Tijdens de telefonische spreekuren op maandag, woensdag (op oneven weken) en donderdag van 12.00 uur tot 12.30 (uitgezonderd feestdagen), kunt u rechtstreeks met één van ons spreken. Wilt u op andere tijden bellen, dan kunt u uw boodschap op de voicemail inspreken, met uw telefoonnummer en naam van uw psycholoog als u teruggebeld wilt worden. Aangezien wij u niet persoonlijk te woord kunnen staan als wij in een sessie zitten, zult u regelmatig de voicemailservice treffen. Wij nodigen u uit om dan toch altijd gewoon even uw bericht in te spreken. Wij bellen u dan z.s.m. terug.
Staat u op de wachtlijst en heeft u behoefte aan overbruggingshulp? Dan kunt u contact opnemen met MIND Korrelatie om de mogelijkheden hiertoe te bespreken of met de POH-GGZ (praktijkondersteuner huisarts GGZ) in uw huisartsenpraktijk.
Wachttijd voor intake: 16 weken (laatst bijgewerkt op: 5 september 2024)
Wachttijd voor behandeling: geen (laatst bijgewerkt op: 5 september 2024)
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de verwijzer, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).
Crisis? Wij beschikken niet over een crisisdienst. In het geval van een acute hulpvraag en/ of crisissituatie neemt u contact op met uw huisarts of (buiten kantoortijden) met de huisartsenpost. U kunt ook altijd bellen met de luisterlijn voor een luisterend oor (088 0767 000) of met 0800-0113 als u denkt aan zelfmoord.
Waarneming Tijdens afwezigheid of vakantie nemen wij voor elkaar waar.
Klachtenregeling
Wanneer u van mening bent dat wij in het kader van de behandeling van u onjuist hebben gehandeld, hopen wij dat altijd van u zelf te horen. Wij zullen uw klacht serieus nemen en met u naar een oplossing zoeken. Mocht u niet tevreden zijn met deze oplossing dan kunt u overwegen een klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris van de beroepsvereniging, voor psychologen LVVP (www.lvvp.info) of NIP (www.psynip.nl) bij wie wij zijn aangesloten.